Вашата молба за заместител на продукта трябва да се изпрати до 14 дни след доставка. Предметът, който искате да върнете, трябва да е непокътнат и в оригиналния си пакет. Пакети, които не отговарят на тези изисквания, ще бъдат отхвърлени или частично разрешени.
Как да започнете процеса по заместване:
- Изтеглете формуляра оттук: ЛИНК
- Принтирайте и попълнете формуляра
- Добавете го в пакета и го изпратете на:
Bul. Lipnik 106, 7000 Ruse, Bulgaria
Веднага щом отдел жалби получат вашия пакет, ще бъде изпратен заместителен продукт в рамките на 8 работни дни.
Забележка: Ако не получите кода, ви молим учтиво да се свържете с нас по имейл.
ВАЖНО
Проверете потвърждението на поръчката или фактурата, която сте получили по имейл когато сте направили поръчката, за да се уверите, че продуктите са купени от нашия онлайн магазин. Ако ни изпратите продукт, който не е наш, не носим отговорност за вашата грешка и няма да върнем пакета. Пратката трябва да бъде направена от регистриран имейл адрес с доказателства за това. Ако е пратката е изгубена, все още е възможно да се разреши вашата жалба като верифицираме касовата бележка, използвайки номера за проследяване. Пощенските разходи за връщането се плащат от изпращача, не приемаме пратки, платени от получателя.
Списък продукти, за които не е възможно да се откаже поръчка или отказа е ограничен:
Разредители, полищари пасти, козметични продукти: Продуктът може да бъде върнат ако предпазната лента/печат не е премахнат и все още е отворен или използван, Бански костюми.
бельо: Банските костюми и бельото не могат да бъдат върнати поради хигиенни причини.
Е-книга: Е-книгата е интелектувална собственост, която не може да бъде физически върната (може да бъде прехвърлена или копирана), следователно не е възможно да се размени или възстанови този предмет.
Комплекти: Частичното връщане на индивидуални продукти от комплекта не е възможно. Оплакванията за Mystery box ще бъдат приети и разрешени, ако цялото съдържание на кутията е върнато.
Подаръци: не могат да се правят оплаквания за продукти, приети като подаръци.
ГАРАНЦИОНЕН ИСК
В случай на дефект или неизправност на предмета, можете да се възползвате от гаранцията. Предлагаме 2-годишна гаранция за всички наши електронни устройства. Гаранцията не важи при случай на:
- физически увреждания
- износване, причинени от употреба
- дефекти, възникващи поради неправилна, неподходяща и небрежна употреба на предмета
САМО ИСКОВЕ, КОИТО ОТГОВАРЯТ НА УСЛОВИЯТА ИЗБРОЕНИ ПО-ГОРЕ ЩЕ БЪДАТ РАЗРЕШЕНИ ПОДОБАВАЩО.
ИСК ЗА ДОСТАВКА
Ако вашият продукт е повреден при транзит или не отговаря на вашата поръчка, моля информирайте ни 48 часа от доставката. Молим ви учтиво да изпратите снимка на пакета (с видим етикет) и на продукта, получен по имейл, където повредата ясно е показана. Ще се отнесем внимателно с вашата жалба и искрено се извиняваме за неудобството.
Вашата молба за възстановяване сумата на продукта трябва да бъде изпратена 14 дни след доставката. Предметът, който искате да върнете, трябва да е непокънат и в своя оригинален пакет. Пакетите, които не отговарят на тези изисквания, ще бъдат отхвърлени или частично разрешени.
Как да започнете процеса по заместване:
- Изтеглете формуляра оттук: ЛИНК
- Принтирайте и попълнете формуляра
- Добавете го в пакета и го изпратете на:
Bul. Lipnik 106, 7000 Ruse, Bulgaria
Веднага след като офиса по жалби приеме вашия пакет, цената за покупката ще бъде възстановена в срок от 8 работни дни.
Забележка: Ако не получите кода, ви молим учтиво да се свържете с нас по имейл.
ВАЖНО
Проверете потвърждението на поръчката или фактурата, която сте получили по имейл когато сте направили поръчката, за да се уверите, че продуктите са купени от нашия онлайн магазин. Ако ни изпратите продукт, който не е наш, не носим отговорност за вашата грешка и няма да върнем пакета. Пратката трябва да бъде направена от регистриран имейл адрес с доказателства за това. Ако е пратката е изгубена, все още е възможно да се разреши вашата жалба като верифицираме касовата бележка, използвайки номера за проследяване. Пощенските разходи за връщането се плащат от изпращача, не приемаме пратки, платени от получателя.
Списък продукти, за които не е възможно да се откаже поръчка или отказа е ограничен:
Разредители, полищари пасти, козметични продукти: Продуктът може да бъде върнат ако предпазната лента/печат не е премахнат и все още е отворен или използван, Бански костюми.
бельо: Банските костюми и бельото не могат да бъдат върнати поради хигиенни причини.
Е-книга: Е-книгата е интелектувална собственост, която не може да бъде физически върната (може да бъде прехвърлена или копирана), следователно не е възможно да се размени или възстанови този предмет.
Комплекти: Частичното връщане на индивидуални продукти от комплекта не е възможно. Оплакванията за Mystery box ще бъдат приети и разрешени, ако цялото съдържание на кутията е върнато.
Подаръци: не могат да се правят оплаквания за продукти, приети като подаръци.
ГАРАНЦИОНЕН ИСК
В случай на дефект или неизправност на предмета, можете да се възползвате от гаранцията. Предлагаме 2-годишна гаранция за всички наши електронни устройства. Гаранцията не важи при случай на:
- физически увреждания
- износване, причинени от употреба
- дефекти, възникващи поради неправилна, неподходяща и небрежна употреба на предмета
САМО ИСКОВЕ, КОИТО ОТГОВАРЯТ НА УСЛОВИЯТА ИЗБРОЕНИ ПО-ГОРЕ ЩЕ БЪДАТ РАЗРЕШЕНИ ПОДОБАВАЩО.
ИСК ЗА ДОСТАВКА
Ако вашият продукт е повреден при транзит или не отговаря на вашата поръчка, моля информирайте ни 48 часа от доставката. Молим ви учтиво да изпратите снимка на пакета (с видим етикет) и на продукта, получен по имейл, където повредата ясно е показана. Ще се отнесем внимателно с вашата жалба и искрено се извиняваме за неудобството.